Hoppa till huvudinnehåll

Få en effektivare inköpsprocess med Millum

 

Millum Procurement är vår produkt för köpare. Detta är ett inköpssystem som täcker allt från beställning till betalning, inklusive ESG-funktionalitet.

 

Inköpssystemet består av många moduler och funktioner, som gör vardagen på hotellet och i restaurangen effektivare och driften mer lönsam.

Fördelar med att använda Millum Procurement för dina inköp:

 

  • Allt på ett ställe. Endast en inloggning för alla beställningar.
     
  • Kvalitet och pris. Du får den kvalitet du vill ha, till överenskommet pris.
     
  • Enklare vardag. Du får tillgång till funktionalitet utformad för att underlätta administrativa uppgifter.
     
  • Kontroll. Du får full kontroll över budgetarna med fakturahantering och rapporter.
     
  • Allergener och näringsinnehåll. Du får information om näringsinnehåll och allergener från Matinfo.
     
  • Hållbarhet. Du kan lättare göra hållbara val så att du uppfyller de hållbarhetsmål som är uppsatta.

Har du några frågor om Millum?

Få mer information om varför du väljer Millum

Detta kan också intressera dig: