Hoppa till huvudinnehåll

Få en effektivare inköpsprocess med Millum

 

Millum Procurement är vår produkt för köpare. Detta är ett inköpssystem som täcker allt från beställning till betalning, inklusive ESG-funktionalitet.

 

Inköpssystemet består av många moduler och funktioner, som gör vardagen på hotellet och i restaurangen effektivare och driften mer lönsam.

Fördelar med att använda Millum Procurement för dina inköp:

 

  • Allt på ett ställe. Endast en inloggning för alla beställningar.
     
  • Kvalitet och pris. Du får den kvalitet du vill ha, till överenskommet pris.
     
  • Enklare vardag. Du får tillgång till funktionalitet utformad för att underlätta administrativa uppgifter.
     
  • Kontroll. Du får full kontroll över budgetarna med fakturahantering och rapporter.
     
  • Allergener och näringsinnehåll. Du får information om näringsinnehåll och allergener från Matinfo.
     
  • Hållbarhet. Du kan lättare göra hållbara val så att du uppfyller de hållbarhetsmål som är uppsatta.

Har du några frågor om Millum?

Detta kan också intressera dig