Effektiv inköpsprosess
Millum är ett inköpssystem som hanterar hela Procure-to-Pay (P2P)-processen och täcker därmed allt från beställning till betalning, inklusive ESG-funktionalitet.
Inköpssystemet består av många moduler och funktioner som gör vardagen på hotellet, restaurangen och personalrestaurangen mer effektiv och driften mer lönsam.
Fördelar med att använda Millum:
Spara tid och pengar
Driv verksamheten mer effektivt och lönsamt med ett komplett inköpssystem.
Allt på ett ställe
Endast en inloggning för alla beställningar.
Kvalitet och pris
Säkerställa överenskommen kvalitet och pris.
Enklare vardag
Få tillgång till funktionalitet utformad för att underlätta administrativa uppgifter.
Kontroll
Få full kontroll över budgetarna med faktura och rapporter.
Allergener och näringsinnehåll
Få info om ursprungsland, näringsinnehåll, allergener och mer.
Hållbarhet
Gör hållbara val så att hållbarhetsmål som ställts upp i din egen organisation kan nås.
Insikt
Få överblick och äga egna data med möjlighet att extrahera rapporter, även i relation till klimatredovisning för alla mat & dryckesinköp.