Millum

Innehåll

Millummarginalen

Med decennium av branscherfarenhet i ryggen kan vi med säkerhet säga att vi har lärt oss hur den fungerar. Vi vet att allt som innebär förenkling även innebär mer tid till det som kan hjälpa dig och ditt företag framåt.
 
Vi vet att alla marginaler, stora som små, har enorm betydelse för ett kontinuerligt utvecklande. Vi vet att i en bransch där mycket handlar om millimeterprecision så kan en liten förändring betyda stor förbättring. Vi kallar detta för Millummarginalen och vi vet vilken skillnad den gör.

Lägg in kontaktinformation

 

- I Millum har vi arbetat i flera år med att effektivisera stora skandinaviska företags inköp och säljprocesser. Vi vet att de små skillnaderna man gör i sina inköp kan utgöra stora skillnader. För de anställda är det en stor skillnad mellan att arbeta övertid och ha tid över för annat. Vi kallar detta Millummarginalen och vi vet vilken skillnad den gör. 
 
Magnus Andersson - VD Icio 
Icio AB är försäljingsagent för Millum i Sverige
 
 
magnus

 

litekarim

Digitala rutiner och flöden hos Eurest Nydalen

Karim Bouhadoun är kökschef på Eurests restaurang i Nydalen i Oslo och blev för två månader sedan utsedd till Årets GRESS-nett-användare för Eurest. Han har fått fart på restaurangen genom Eurests goda rutiner och Millums Menybank.

Bra inköpsrutiner på Hotel Riverton i Göteborg

Svante är en erfaren Restaurangchef och berättar att man sparar både tid och pengar genom att använda sig av Millum Procurement.

svantefors
UMOEForsideV2

Hur får man bättre struktur och kontroll på inköpen?

Brist på strukturerade inköpsprocesser gör att många skandinaviska verksamheter är mindre lönsamma än vad de borde vara.

Vad utmärker de bästa lösningarna?

Det finns en rad olika lösningar och aktörer på marknaden. Så frågan är vad som utmärker de bästa och vad som gör Millum till en av de ledande aktörerna i branschen.

jamestrio